28. mai 2011

Fiskebollen lengter hjem til havet....

Fiskebollene er for lengst fortært,men boksen har jeg tatt vare på.Her om kvelden fikk jeg ånden over meg og gjorde ferdig et mini prosjekt som har venta på meg lenge. Jeg tok en fiskebollboks,en bit tapet,lim og voila en søt liten lykt ble til . Den kan selvfølgelig også brukes til oppbevaring hvis man vil det. Tapetprøven bestillte jeg på inreda.com.Der kan man velge tapetprøver for en billig penge og de kommer rett i postkassa. Veldig greit til små prosjekter som dette.






Nå har jeg tent i den nye lykta og koser meg inne under pleddet.Makan til ukoselig vårvær skal man lete lenge etter.Det blåser,er surt og regner.En skulle tro det var høst og ikke vår ute.Jeg venter på varmen og inntil den kommer koser jeg meg inne med tente lys og pledd.
Ønsker alle lesere en fortsatt god helg :)

Klem fra Elin








post signature














1 kommentar:

  1. Den ble jo kjempesøt den Elin=)
    Er ikke stort mer å ta seg til her i Bergen heller. Har til og med fyrt i ovnen i dag!

    Nå skal jeg kose meg med en ganske sein middag, før jeg skal legge meg=)

    God klem fra Christine

    SvarSlett