28. desember 2009

Mitt første innlegg


Da prøver jeg meg på mitt aller første blogginnlegg. Jeg har brukt litt tid på å sette meg inn i hvordan dette programmet fungerere så bær over med meg hvis ting er litt på halv tolv:)

I dag har jeg hatt en rolig formiddag.Sov lenge og sosa rundt i pysjen en lang stund før jeg bestemte meg for å dra på en brukt butikk i nærheten .Jeg skal ha to venninner her på nyttårsaften og hadde så lyst på noen hvite tallerkener. På brukten fant jeg fire hvite som nesten var helt nye.Kjempe fornøyd med dem.Bilde kommer når nyttårsbordet er dekket på torsdag. På vei ut av butikken kom jeg plutselig på å spørre etter tallerkenhylle.Det har jeg hatt lyst på kjempe lenge,men synes de på finn.no har vært for dyre.Til alt hell hadde de en inne og den fikk jeg for 50 kroner.Den må males,men det gjør ingenting for jeg liker å ha noe og holde på med. I kveld blir det kino med mamma og pappa.Vi skal se Luftslottet som sprengtes:)


Klem fra Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar