22. mars 2010

Påske krans

Blogg tørken har virkelig intatt heimen i en evighet føler jeg. Jeg har vært så sliten og uinspirert.Tror det kommer av at jeg ikke får solgt denne leiligheten. Føler at jeg sitter fast og lysten til å ordne her er lik null. Har også spillt de siste forestillingene og det har tatt mye energi.Vemodig at det er over.


Her om dagen var jeg på panduro og der må man jo bare bli litt inspirert. På panduro fant jeg noen søte fugler fra Tilda <3 Hjemme hadde jeg en krans av kvister som jeg kjøpte for en tier for sikkert et år siden. Dermed ble det krans til påske. Jeg reiser på hytta til fredag da og blir vekk i ni dager. Opp til de store skoger og stillheten. Deilig. Kransen får være med å pynte opp på hytta:)

Siden jeg reiser ønsker jeg alle en riktig GOD PÅSKE med egg,kos,sol og koselige dager.

Klem fra Elin

1 kommentar:

  1. Hei,så fint med et innlegg fra deg igjen!Håper det ordner seg alt sammen,leilighet og det hele!Kransen er kjempeflott,blir nok fin på hytta!Ha en riktig god påske!
    Klem,Janne

    SvarSlett