27. februar 2010

Give away på en lørdag

For en ukes tid siden hadde Cecilia som skriver bloggen www.ceciliasverden.com en giveaway hvor de tre første som kommenterte på hennes innlegg skulle få en liten overraskelse. Denne overraskelsen skulle gis bort i løpet av de neste 365 dagene og de tre som var først måtte gjøre det samme. Jeg var så heldig å være en av de tre så jeg gjør herved det samme og bringer utfordringen videre:) Er du en av de tre første så får du en liten overraskelse,men det forutsetter at du tar give awayen videre.Legg gjerne igjen en hilsen selv om du ikke blogger,men skriv navnet ditt så jeg vet hvem du er.

Ellers så har jeg en stille og rolig lørdag.Jeg skal spille forestilling i kveld så lader opp til det. Lurer på om jeg skal gå en tur med den firbeinte snart.Han elsker snø og storkoser seg ute nå om dagen. Ønsker alle en flott lørdag og en fortsatt god helg! Klem fra Elin

1 kommentar:

  1. Synes det er en herlig blogg du har her!Gleder meg til å følge den videre!
    Klem,Janne

    SvarSlett