2. oktober 2010

Høsten er her

Høsten er her med alle sine vakre farger og friske luft. Jeg liker høsten godt,synes det er en vakker årstid. Deilig å gå tur i den kalde lufta og så sette seg inne under pleddet etterpå med en god kopp te. Jeg har gått til innkjøp en av en kjempefin kopp til teen min. Koppen er kjøpt på Lille Spesial i Gamlebyen i Fredrikstad. Synes fargen er så fin.






Verandan min har jeg endelig fått gjort høstklar. Har kjøpt inn lyng og pynta litt med epler og kransen jeg lagde for et par uker siden. Er det pent vær går det fortsatt an å sitte der ute i sola og kose seg. Som dere ser på bilde holder de på å grave i gata her. Kan tro de som holder på lurte der jeg pynta, stæsja og tok bilder ute på verandan min her om dagen.Tenkte sitt tenker jeg:)





Ønsker alle en flott høst og en fortsatt god helg.


Klem fra Elin








5 kommentarer:

  1. Så koselig det var ute hos deg:)

    SvarSlett
  2. Så koselig uteplass :) Mamma og pappa har samme cafésett, veldig koselig!! Likte veldig godt den "tavla" på blomsten!! Kjempe stilig :)

    Takk for kommentar på bloggen min :D

    Moro at du følger med på Unge Mødre. Er jo alltid moro å se hvordan andre folk i andre livssituasjoner har det? :) Men akkurat hva jeg synes om de som var får etter 30 har jeg ikke tenkt så mye på :P Det er jo ikke alle som finner noen mann så tidlig, så da er det jo naturlig at man ikke får barn også! :) Hehe. Jeg er så klart veldig glad jeg har barn nå, og at jeg fant mannen min så tidlig - men hadde jeg ikke gjort det, og heller funnet mannen min i mitt liv da jeg var 30 hadde jeg ikke hatt noenting imot å fått barn etter fylte 30 :) Så klart hadde jeg nok da vært med nervøs siden etterhvert som man blir eldre øker risikoen, men det hadde vært verdt risikoen :) Uansett alder så er det første gang, og trur man er like usikker om man er 20 eller 30 :)

    Ha en strålende høstdag!

    Klem Rebekka
    www.frumaela.com

    SvarSlett
  3. Hei Elin - og TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg!!! Vi Østfold jenter får holde sammen, vet du. ;)

    Koselig pyntet terrasse. Og som du sier litt sol og ett pledd og med no varmt i koppen (den nye), så kan man fremdeles sitte ute.

    Kanskje det er mine arbeidskollegaer som graver utenfor hos deg om dagen. ;)

    Ha en fin onsdagskveld!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  4. Veldig trivelig på terrassen din. Flott med lyngen og putene i stolene. :)

    SvarSlett