2. februar 2010

Jeg er en frysepinne

Som overskriften sier så er jeg en ekte frysepinne. Fryser støtt og stadig. I går kveld gjorde jeg ferdig et par pulsvanter til meg selv. Jeg strikka en del par før jul og gav bort i julepresang til venninner og kjente. Oppskriften er etter mitt eget hodet,men den er superenkel. Jeg strikker bare en avlang firkant og syr den sammen.Til pynt har jeg hekla en blomst og festa den der tommelen er når man har den på.



De nye pulsvantene skal få være med meg på øvelse i kveld.Vi øver nå i en stor hall under Fredrikstad Stadion og der er det sååååå kaldt. Dessuten snør,snør og snør det her så jeg får sikkert bruk for dem mye fremover.



Klem fra Elin

3 kommentarer:

  1. så fin dæm va elin..kjæmpefin..

    SvarSlett
  2. De var jo kjempe flotte. Blomsten frisket dem opp. Kanskje neste prosjekt kan være lue og skjerf i samme stil??

    Her i Kr.sand snør det også masse. Koselig syntes jeg.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så kjempe fine de var da !! :)

    Ha en fin lørdag Elin!! Og tuuusen takk for kommentarene dine hos meg!:) Det er utrolig koselig syns jeg!!:)

    Stor klem!

    SvarSlett