15. desember 2010

Svibel

Nå nærmer jula seg med stormskritt og det er tid for å ønske venner og kjente en riktig god jul. Jeg skal på koselig førjulsbesøk og har tenkt å ha med meg en liten Svibel. Jeg har pakka svibelen inn i en kakserviett og pynta med natur tråd og et lite papirhjerte. En enkel og dekorativ måte å pynte på. Synes Svibler er så dekorative og så lukter de så godt. Det er også spennende å se hva slags farge blomstene får når den først blomster. Den jeg har her hjemme er i en flott rosa/lilla farge. Håper alle bloggere finner tid til å kose seg og slappe av innimellom slagene. Husk at det er lov å slenge beina opp i sofan,ta seg en kopp te og høre på litt god julemusikk innimellom :)



Klem fra Elin

2 kommentarer:

  1. Svibel er julestemning! Har helt glemt dem i år :)

    Ønsker deg en fin førjulshelg! klem C

    SvarSlett
  2. 1000 takk for hyggelige kommentarer! det er sååååå kost at noen titter innom! legger meg som følger hos deg jeg, komme rgjerne igjen!

    klem klem

    SvarSlett