9. oktober 2011

Bleiekake

Ei venninne av meg fikk en vakker liten gutt i juni og i den forbindelse lagde jeg en bleiekake til den flotte prinsen.




Jeg brukte følgende for å lage denne bleiekaka:


Bleier -en stor pakke med Pampers bleier i størrelse 3


1 pakke med gummistrikker


Dekketallerken/ fat


Ulike pyntebånd


Cellofan


Bamse på toppen


Lue og tøffler til pynt


Begynn med å rulle bleiene og sett en strikk rundt. Sett sammen bleier til den nederste delen.Et tips er å knyte flere strikker sammen sånn at du holder alle bleiene sammen til slutt.Sett den nederst delen på fatet. Gjør det samme med etasje to og etasje tre før du setter dem oppå den nederste etasjen. Pynt kaka med pyntebånd og sett en bamse på toppen.Heng på det du vil pynte med.Her kan du bruke det du vil,jeg brukte lue pg tøffler. Til slutt har du cellofan rundt hele kaka.

Klem fra Elin













post signature

2 kommentarer:

  1. Så flott kake :-) Kan tenke meg den falt godt i smak hos mottakeren ;-)
    Ha en flott høstdag!

    SvarSlett
  2. Hei.

    Må være herlig å få en nyttig gave som du vet blir brukt. Klær får en ofte mye av.

    Lurte litt på å starte med lavkarbo en gang, men synes det ble så tungvint når ikke resten av familien ville være med på det. Det var pga at jeg ville ned i vekt at jeg vurderte det.

    Klem Mona C

    PS Vi vurderer et bloggtreff for Østfold. Hadde vært koselig om du hadde hatt lyst til å delta.

    SvarSlett