30. oktober 2011

Elin`s supergode lavkarbo sjokolademuffins


Disse muffinsene er GLUNTEGODE,som min gode venninne i Bergen ville sagt. Oppskriften er helt min egen og den har kommet fram ved litt eksprimentering. For å lage disse gode muffinsene trenger du:


4 egg


4ss Sukrin


100 g smeltet smør


1/2 ts salt


noen dråper vanilje essens


1 ss bakekakao


1 ts bakepulver


2 ss Bakepro


5 ss mandelmel


50 g valnøtter


1 ss fiberhusk


1 plate sukkerfri sjokolade


Bland egg og sukrin til eggedosis.Ha i alt det tørre,vanilje essens og smøret. Hakk så valnøtter og sjokoladen og bland i. Ha røren i 6 små muffinsformer og stek på 150 grader i 15-20 minutter.Følg med så de ikke brenner seg.



Enjoy :)


























post signature

3 kommentarer:

  1. Jeg lover deg -disse skal prøves! Ser kjempegode ut! Til helgen skal jeg bake!

    SvarSlett
  2. Hei igjen, kjempefin blogg! Har lagt meg til som følger :-)

    SvarSlett