6. januar 2010

Grove rundstykker

Det er en stund siden jeg har lagt inn et innlegg nå.Formen er så opp og ned.Kroppen er ikke så glad i denne ekstreme kulda. Etter en liten hvil på sofan i ettermiddag har jeg ihvertfall fått karret meg til å bake grove rundstykker. Det er så deilig å ha i fryseren.

Denne gangen her brukte jeg ikke noe oppskrift.Bare slang sammen en deig med det jeg hadde.Jeg brukte spelt mel, sammalt grovt hvete.kruskakli, linfrø,havregryn,noen nøtter jeg hadde,olje,gjær og vann.Nå skal jeg prøvesmakte baksten :)

Klem fra Elin

3 kommentarer:

  1. Næmmen...hei! =)
    Så koselig!

    blir artig å følge deg videre på bloggen. =)
    Lykke til...og velkommen til vår drømmeverden;)

    Klem, Kathrin

    SvarSlett
  2. Så deilig med hjemme bakst!! :) Det smaker alltid så godt !! :) Kos deg :)

    SvarSlett
  3. så deilig dem så ut dem skal je prøve:-) nå er oppskrita stelt heheheh

    SvarSlett